Näytät käyttävän vanhempaa selainta, suosittelemme päivittämään selaimesi uusimpaan versioon taataksemme sovelluksen moitteettoman toiminnan!

Asuntomessujen hiushuone

Feeling Interior Kari

Toinen kohteemme Jyväskylän asuntomessuilla onkin jotain muuta kuin asumisen messuilla on totuttu näkemään. Hiushuone Cube on kohteen Honkatalo Cube (kohde numero 2) yhteyteen rakennettu kampaamoyrittäjän työtila. Tässä parturi-kampaamossa toimivuuden lisäksi asiakkaiden viihtymisen takaava sisustus on tärkeää. Sisustustekstissä käytettiin Dymo-tyylistä fonttia, mistä voit lukea lisää alta.

Tilassa olevaan 'myyntitiskiin' haluttiin kiinnittää tietoja, kuten hinnasto, ja siitä haluttiin myös osa sisustusta. Muunneltavuuden ja siistiyden (ei mitään sinitarralla tai teipillä kiinnitettyjä lappusia) vuoksi tiski päällystettiin valkoisella VividBase-taustamatolla, johon kiinnittyvät magneettisesti siirreltävät ja vaihdettavat VividCover-päälliset. Tässä vaiheessa tiskin seinä haluttiin pitää tyylikkään yksinkertaisena, joten siihen laitettiin vain talon rakentamisen ja sisustamisen henkeä kuvaava slogan. Ja onpa tuo slogan tietysti rohkeuteen hiustyylissä kannustava viesti tuleville parturi-kampaamon asiakkaillekin.

Teksti tehtiin kaikkien tuntemalla klassikkotyylillä: Dymo-kirjasimilla. Fontti/tekstityyppi löytyy "Impact Label" nimellä feelin tekstieditorista.

Rekisteröityneille käyttäjille tekstieditori löytyy: "Luomasi päälliset" sivulta uuden päällisen luontiin ja siellä "T" symbolin alta.

Parturi-kampaamo aukeaa heti asuntomessujen jälkeen. Katso lisää täältä www.hiushuonecube.fi.

Tuotteemme soveltuvat siis myös yritysten sisustustarpeisiin ja tietysti markkinointiin sekä erilaisten tietojen esillepanoon. Koska palvelumme on suunnattu myös kuluttaja-asiakkaille, se on helppo ja nopea ja siten yrityksillekin kustannustehokas vaihtoehto tavallisten yrityksille suunnattujen suurkuvatulostuspalvelujen sijaan.